I didn't walk away, you let me go

Tja tja, det suger att va sjuk! Har fortfarande ont i halsen, igår var det nästan bra men idag känns det som för 3 dagar seden :( Vill bli bra är midsommar imorgon och jag vill gärna kunna äta mat och dricka och ha kul!
Har jobbat idag kan nästan allt i kassan nu, lite krånglit när nån ska lämna tillbaka saker"/ Cora får vila idag för jag håller på att somna.
Träffade Emelie och Agnes i Visby, och så köpte jag ett par shorts och öronhängen men dom gick sönder i bilen hem när jag skulle prova dom bra kvalité, jätte bra!
Igår kväll var jag med familjen på premiären av Trettondagsafton- romateatern. Den var faktiskt rolig och sen är det så jävla fint runt omkring. Men skulle nog inte köpt en biljett för 420kr om jag fick välja själv, så bra var den inte! Men om nån bjuder går det bra, haha. Snåål jag är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0