.-.

Hejsan, var ett tag sen jag skrev. Så eftersom rebecka gick i duschen tvingade hon mig att skriva lite=) Har inte hänt så mkt den här veckan. Igår så var det dressyr. och i lb kom jag 3 och i la ingenm palacering=) på kvällen så var ag och familjen på middag hos Kim=) hade trevligt. Kim ville Köra burken före hon kom på att hon imte hade kört de på 25 år och Lisa hängde på. Men alla andra tyckte att dom varför gamla=)

Idag har det varit rebecka dag. Har solat,spelat kort och så tog när hon hoppade förut här kommer lite bilder=)

Rebecka och Lassie 1m

Sol, sol, sol, regn, regn,regn

Hejsan, var ett tag sen jag skrev men blir inte så ofta på sommaren x)
När jag var i Jämtland så åkte vi diräkt upp till sommarstugan i Alanäs. var där från fredag kväll till måndag mitt på dagen=) vet inte riktit om vi gjorde något speciellt tog mest de lugnt. Sov=)
På måndagen när vi kom till farfar och Ulla som bor på frös ön satt vi där hela dag och var sociala. inte så roligt=(
På tisdagen så hälsade vi på pappas kompis micke va där hela degen.
Onsdag, Hälsade på marco=D

Torsdag så skulle vi padla kaot men det var för mkt vatten och då blev det strömt så vi fick ro i stället bajs tråkit. Men efter ett tag så hittade vi ett vindskydd där vi kunde 'äta=)

Ella såg äntigen glad ut=D

Fredag åkte vi till moosgarden(stavas)

Jag fick mata en kalv=)

Sööt

Beppe
 När vi varit på Moosgarden så shoppade jag lite men blev inte så mkt för hittade inte ngt jag ville ha=( men blev en
t-shirt, balerina, hårspännen, hårsnoddar. På lördagen köpte jag lite till men orkar inte sriva detXD
Efter vi varit och shopat på lördagen så åkte vi till östersunds travet och där köte vi  sömm, massa krokar till täckena, nr lapp, och nått mer men kommer inet ihåg vad det var=) men vi tittade på ett träns till Artist men vi köpte inget, kan köpa ett på dahrves istället=)
Sen så åkte vi till micke och så åkte vi med hans båt till verkön, där jag är döpt och åt lunch där. var jätte stora vågor=S på kvällen åt vi tacos hos micke och mira var gott=)
Söndag, så åkte vi hem, Skönt=)

Östersund=)

hejsan, igår kom vi hem från vår sommar stuga som ligger i alanäset=) har mest blivit myggbiten exakt 36 st=S  Och så har vi lagt nät en dag då fick vi 32 fiskar=) inte kul att äta upp alla sen. Men tog bara med 8 st hem=) tur det. Nu är det 5 dagar kvar här. Sen åker vi hem till gotland! den 17 tror jag att det är, så ska jag vara med i gunghästen. Den 19 så ska jag vara med och köra med Ulla. Får vi se hur det går=)

Resa

Hej, nu blir det inget inlägg på jätte länge för jag åker till Jämtland=) imorgon och kommer hem nästa Söndag. Kommer lite bilder från idag=)

Tuffe

Nina

Sol, sol, regn.

Hejsan, i måndag så var ju beckis här hela dagen(nästan). jag red på Nina och rebecka red på Lookee. Gick rätt bra. Sen bestämde vi att vi skulle cykla till stranden en snabbis innan Pay an jump. Var vamt i vattnet. Vi åkte med pappa hem så slapp cykla=) jag och rebecka fixade iordning Artist och Ella fixade Tuffe. Sen så bar det av till Gropen. Red fram jätte länge för var jätte många som skulle hoppa typ 75, 85 och så. Men Gick bra för Ella hon var felfri=) Artist var jätte seg. När han ser ett hinder brukar han typ springa emot de. Men så var han inte alls. Men vi blev felfria iaf=) Så fick en liten puttig blå/vit rosett!X) När vi kom hem så spelade jag och rebecka kort jätte länge. Fick typ världens skratt anfall. Det gick värkligen inte att sluta=D hahaha Somnade kanske vid halv 12 ,12 eller nått.

Min Polle Är Bäst<3

Ella och Tuffe.

Vi vaknade, åt frukost. Sen drog vi ner till stranden, Badade och solade hela dagen, eller till halv 3, från typ 11. Så blev en stund. Nu är det jätte mkt med alger=( När vi åkte hem från stranden så följde jag med rebecka hem. Jag hjälpte henne att flytta till nordakamaren(stavas)Blev fint=)
När jag kom hem så körde jag och Ulla, vi tränade lite dressyr och presition=) gick bra! När jag kom in åt jag mat. Sulle plocka smultron med Ella och mamma. Men jag skulle komma lite efter, men vi hade bara en 2 cyklar som funkade, för en cykel är vid rebecka. Så dom hade tagit dom, så jag fick jogga. Inte kul=( var jätte varmt=( Men plockade 1 1/2 liter=) Såg på morden i midsommer(stavas) sen gick jag och la mig.

Idag så blir det nog att sitta inne hela dagen, eftersom det regnar.