Tävling och ca 13 timmar:)

Hahah, många inlägg blev det idag:)
Idag har jag tillbringat 5/6 delar av dagen i stallet. Blev kanse lite mkt men om man ska rida 2 hästar och sen fixa allt till tävlingen så tar det ju en stund. Efter som min lille syster inte är känd för att va snabb så tog det lite längre tid än vad jag planerat. Kom iaf in vid halv 8 kunde varit ännu senare"/ Man får se de från den postiva sidan...  Men nu är allt utom sadlarna i bilen, sadel + träns är putsade. Sen provade vi Ariels täcke Ella fick i julklapp och de va lagon längd och lagom stort fram och bak. Men av någon konstig anledning är nätan alla täcken på henne jätte närma marken om ni förstår mig. Så de släpar näsan i marken.. tur hon är snäll. Hon ser iaf jätte söt ut<3


Imorgon är det Ella och Ariels första tävling:)

Kommentarer
Postat av: K a r r o <3

Har ni köpt Ariel:)

2010-02-14 @ 15:31:30
URL: http://polkagriiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0