Trött...

Hej=)
Idag har det inte hänt så mkt.
Jag har ridit Nina, Gick jätte bra=) Har fått en ny sadel till henne så jag sitter lite bättre oxå.
Sen har jag Hjälpt pappsen med att riva den gamla boxen=) För han ska bygga en ny där den stod=) Så nu är det bara nyaboxar i stallet=)
Sen så skulle mamma ner på affären så jag följde med och lämnade pengar, från när vi ledde runt på dom lettiska barnen=) Sen Åt jag middag. Plötsligt var klockan halv 9, och jag kom på att jag inte hade ridit på Lookee :S så blev att skynda sig. och så märkte jag att han hade fått gallor=( Inte kul. men var inte så mkt som tur är. Så vid 9 kom jag iväg blev bara en kortis runda eftersom det blir mörkt så himla fort. Så jag skulle behövt reflexer=)
Och nu sitter man här,
 och som vanligt kan inte somna på kvällarna, och när jag väl somnar så sover jag 2-3 timmar sen vaknar jag vid 2,3,4 eller nått och är vaken i minst  1 timme. Jätte jobbigt någon som har nått förslag så man sover hela natten?
Ja nu blir det väl att kolla på folks bloggar tills jag inte kan stå upp längre, och måste sova=D '


=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0