Ingen Linnéa=(

hej nu är jag vid Linnéa men hon är i stallet så jag kan ju fortsätta på förra inläggetX)
Vi var på stranden och när klockan var halv 2 så åkte vi hem till linnea och åt pasta pytt. Blev faktiskt gott=) sen bestämde vi oss för att plocka salmbär och vi fick ihop nästan 1 liter=) så vi gjorde smoothy(stavas) sen cyklade vi till vitvär och badade föterna, jätte mysit<3 när vi kom hem så var min pappa där så vi skulle åka hem, han pratade så läge med linneas pappa så kom hem typ 45 minuter efter. Så jag och linnea bestämde att vi skulle sova vid henne inatt så ska vi göra lite saker imorgon=)
Igår på dressyrtävlingen så var jag bara med i LA:1 fick 57,89% men han blev rädd för alla konstiga saker och han brukar nästan aldrig bry sig=) men annars kändes han fin i formen=) beckis tog kort så så kommer väl lite kort snart=)
Nu ska jag möta linnea=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0