Hopp

Tävlade på Artist idag=) Första riktiga tävlingen. Och när vi kom in på banan så var det som att han inte fatta vad han skulle göra så stanna 2 gånger på 1:an sen 1 gång på 2. Men anda försöket så blev vi felfria=) Jätte nöjd. Sen var jag funktionär hela dagen. Så kom hem nu. är solbränd på axlarna. Gör ont=(
Imorgon ska Ella tävla på Tuffe. Får se hur det går=) och jag ska stå på banan hela dagen i morgon oxå. På måndag blir det padling men tjejernaa=) Sen blir det tältning vid mig=) mysit var länge sen sist=)
Ikväll så ska jag till möllers rebeckas favo familj=)

Kommentarer
Postat av: rebecka

WOHOHOOHOHO!!!:D:D:D:D

2009-08-02 @ 19:49:04
URL: http://downup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0