Bästa hästen

Igår så hände inte så mkt, jag solade när det var någon sol, och så åkte jag till rone och lånade en Dressyr sadel. Låg bra på Lookee, men den för liten för mig:S Den var en 16,5" men sanna tyckte den såg ut som en 15 den var värkligen min. Men Jag red med den på dressyrträningen.
Och han gick super bra=D travjobben gick jätte bra,  Och sanna var jätte nöjd med oss och galoppen blev oxå riktigt bra! Den blev jätte rund och fin=) Sanna hade aldrig sätta han gå såhär bra=) Så det går ju frammåt iaf=D Sen tittade jag och mamma en stund på Linnéa och det gick bra för henne oxå tkr jag, det såg jätte bra ut=)
Idag händer det inte så mkt ska rida lookee, och ikväll kommer Ulla och tobbe och tittar när jag rider nina=) Sen åkre hon hem=( Men är lite skönt oxå så man slipper att rida 2 hästar!
Imorgon Blir det cm hoppning på på lookee=) Och Ella ska hoppa tuffe.


Kommentarer
Postat av: l i n n e a

du måste uppdatera oftare mysan!

2009-08-22 @ 14:05:32
URL: http://linneaerikaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0